24.1.2016

Rakkauden ilmenemismuodoista


Haluaisin, että joku rakastaisi minua, kirjoitin eräälle.
Sitten katsoin peiliin ja aloin miettimään rehellisesti, että riittääkö minulle se, että minua rakastetaan, vai haluanko, että minua rakastetaan omalla tavallani - itseni tunnistamalla tavalla.

Rakkaushan voi ilmetä todella monin eri tavoin. Joku voi rakastaa, vaikka ei toisi sitä esiin verbaalisesti tai tekojen kautta. Tai sitten voi olla, ettet huomaa, että joku rakastaa sinua teoin, koska ne puuttuvat omalta rakkauden tekojen listaltasi.

Voiko rakkautta olla, vaikkei sitä aina voi, halua tai uskalla ilmaista?

Varmasti voi.

Jos ja kun joskus pariudun, on tärkeä muistutella itseäni, etteivät kaikki ilmaise itseään samalla tavalla kuin minä.

Ja jos he eivät ilmaise itseään kuten minä, ei se tarkoita, että tunteita olisi yhtään sen vähempää.

Ei kommentteja: